låååååång lista

Har hittat ytterliggare en lista. Den här va meeeegalång..AJ LAJK!

Lovar du att vara ärlig? Absofuckinglutely
Du heter: Annika
Smeknamn: Anka
Låt som när du är ledsen sörjer till? Alla softlåtar bölar man till när man e ledsen!
Beroende av: Godis
Vem behöver du mest just nu: Mina vänner
Vad tror folk om dig? Bra hoppas jag? Men jag tror folk tycker annorlunda om mig tills de lär känna mig. Då älskar de mig=) Haha.. Lite drama queen kanske
Stämmer det? Jo lite drama queen e jag allt men det e vi väl alla;)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon o mina boobisar=)
Vad säger du för att imponera på någon? Ger personen en personlig komplimang.
Hur imponerar man på dig? Att man är sig själv o har båda fötterna på jorden.
Brukar du skratta för dig själv? Ja speciellt när jag tittar på roliga serier eller roliga klipp. Senast idag skrattade jag åt Clas Malmberg när han sjöng "en kväll i juni" i Så ska det låta. Haha!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Yes=) Från Ida igårkväll när vi planderade vår lördag!
Var bor du? I Helsingborg
Trivs du där: Hmm Nä inte riktigt.. vill till stora staden o busa lite=P
Äger du några converse: Nej inte äkta, men ska nog köpa ett par. De e fina o funkar alltid.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider o vin måste jag säga. Klart jag gillar drinkar osså men dricker jag för myk sprit blir jag konstig.
Brukar du bli för full:Ja det händer
Vad har du för mobil operatör: Tele-fucking-nor
Är du allergisk i mot något: Får VÄLDIGT ont i magen av vitlök men äter dte ändå.. finns det nått godare?
Har du haft sex idag: Nix men ikväll kanske;) HAhahahha
Nästa mål i ditt liv: Flytta till sthlm o plugga till makeupartist
Hur svarar du i mobilen: Hej det e Annika eller Hallå
Vem ringde du senast? Tanja
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En massa. Hon skulle ut o festa igår o frågad eom jag ville med. Fast det va ju jag som ringde så det va massa annat osså imellan.
Antal timmar sömn inatt: 8-9 kanske
Sov du ensam: Nej men Jonas
Brukar du komma i tid: Ja för det mesta. Kanske inte om det är fest. Då brukar jag köra på att fint folk kommer sist!
När mår du bra: När allt går som jag vill. När solen skiner o jag får ligga o sola mår jag osså fantastiskt bra=P
När blev du fotad senast: Måste väl varit i helgen då. Linslus som man e. Har inte 800 taggade bilder för inegting vettni=)
Hur känner du dig nu: Hungrig men glad för snart e det helg!!!
Vanligaste färg på dina kläder: Black, funkar alltid
Vad tycker du om fötter: Typ det äckligaste som finns. Usch o fy ..
Vad saknar du: Idag saknar jag min Idaho.
Hade du en bra kväll igår: Ska inte klaga
Favorit dryck på morgonen: Te eller stort glas kall mjölk
Rakar du benen: Ehh ja vem gör inte det tänkte jag skriva men kan ju både va killar o tjejer som svarar på detta o sen finns det ju dem som har tålamod att vänta tills det växt ut o vaxa.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 12 kanske
Är du blyg? Nej verkligen inte men jag har mina moments där jag kan bli riktigt blyg.
Sysslar du med någon idrott: Ut med hunden räknas det??=) haha
Vill du hellre ha mail än brev: Får man ett brev på posten från en vän eller ett kärleksbrev betyder det jättemyk mer än email men kärleksbrev eller fint brev för övrigt e skoj o få ändå. Händer väldigt sällan. Det enda jag får i brevlådan är räkningar o reklam. O i mailen ba massa skräppost så mina vänner eller hemliga beundrare, snälla skicka mer brev eller mail till mig=P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag verkligen!!
Har du spytt offentligt: Haha fjortistiden. YES!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Testa på o ha sex såklart!!!!!!
Är du nöjd med ditt liv: Njae, hade väl kunnat va bättre men hade osså kunnat va sämre så egentligen ska man inte klaga.
Är du bortskämd: I vissa situationer yes
Vad gör du i morgon: Festar med min Idaho.
Vad är det värsta du vet? OTROHET o falska spel.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ibland massor ibland knappt nånting alls
Vad behöver du just nu? SOL O VÄRME!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj va svårt. Kan jag inte svara på såhär rak arm. Kommer faktikst inte på någon för tillfället. Pass
Vad längtar du till? 3e april o min operation=) Spännande
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har många bekanta men få riktigt NÄRA vänner men de få vänner vet jag ställer upp på mig till 100 procent.NO MATTER WHAT, o jag likadant till dem.
Vad använder du för shampoo? Hair restoration clinics egna utan sls o dea. Myk bra produkt men deras balsam e fantomen det bästa jag testat ever. Dyrt jovisst men sooo worth it. Jag betalar inte en krona som tur e=) Haha.
Vad är det finaste du fått? Så fort det är något personligt blir det för stunden det finaste man fått o ingen av grejerna går att jämnföras med den andre
En speciell dag du minns: Oj har måånga o just nu står det STILL i mitt huvud. Ska det vara glädje dag eller sorgedag?När jag tänker sådär speciell dag jag aldrig kommer glömma kommer kvällen då jag fick det hemska samtalet om Ola upp i hjärnan på mig=( För det samtalet kommer jag ALDRIG glömma.
Hur gammal är du: 25 om 2 mån. Ångest
Tycker du om någon just nu: Tycker om många;)
Om fem månader: är det augusti o jag ahr semester. Ida o Anka på äventyr=P
Du samlar på: damm råttor. Har massa hemma..haha
Gröna eller röda äppeln: Bådeoch.. gottit.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ida, blondy eller mamma
Gillar du golf: nä fan va trisst
Vilken tid gick du upp idag: kl 08.54 för o va exakt. Skulle egentligen upp halv men råkade snoooza lite länge.
Har du sovit i din egna säng inatt: Japps as always
Har du strumpor på dig nu: Ja, har nääästan alltid strumpor. Gillar ej o gå barfota. Dont like feets u know
Vad ska du göra ikväll: Först naglar sen kolla på lets dance
Är det okej att gråta: Ja så klart.. Det e bra o gråta ut ibland
När grät du senast: Igårkväll till nått tvprogram som vanligt
Laddar du ner musik och film från Internet: Alltid
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Hoppa upp o ner o skrika=) haha Sen ahde jag shoppat o shoppat o shoppat. Shop til u drop=)
Bär du glasögon eller linser: ibland har jag mina glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte. Har hellre 5 snygga tröjor en 1 märkeströja
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar eller ska ha naglar
Har du piercing: Jappz i tungan, lilla snibben i örat, underläppen o i min nipple. Haft i naveln osså 3 ggr men den vill inte stanna där så gav upp.
Vill du gifta dig: Kanske. Mest för klänningen o håret isåfall
Vill du ha barn:Ja det vill jag men inte nu
Solar du ofta: Går i perioder
Är du bra på att laga mat: Jag e inte dålig men ingen mästerkock direkt
Gillar du att dansa: Jag ÄLSKAR att dansa
Är du flygrädd: Haha nä men jag e tydligen bra på att skrämma upp folk som är det. Sorry Ida
Hur vig är du: Som ett kassaskåp typ
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: 3 smak med vanilj,päron o jordgubb men en piggelin e ALDRIG fel.
Tror du på ett liv efter döden: hmm både och.
Tycker du om sushi: Sådär asså. Inget jag lägger pengar på. Har aldrig lärt mig äta det. Men får väl testa igen för tydligen ska det ju vara SÅÅÅÅ gott.
Vad äter du helst när du ser på film: Massa skit. Chips med dippa, popcorn, godis.. name it
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja visst gör de det. =)
Har du tandläkarskräck: Hmm nej inte direkt men har ej varit hos tandläkaren sen jag va 19 så kanske får nästa gång jag går dit.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattuggla
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja mååånga ggr
Biter du på naglarna: Nej, fy va räligt. Fatta myk bakterier där e under en nagel.
Röker du: Slutade för 3 år sedan men feströker. O jag klarar det! STOLT!
Hur ofta tränar/motionerar du: bor på 4e vån utan hiss, räknas det?
Senaste låt du hörde: Takida - Handlake Village. går på rix fm just nu

Vad gör du på helgerna: Festar!!!!!


Kommentarer
Postat av: ida

aww fin bild!! laaaagom lång lista hyahahaha!! :) kanske ska sno den hihi pusssssss

2009-03-20 @ 19:26:02
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: miztha

svar: awu tack så mycket, jag lägger till dig direkt! :) allt bra annars? :)

2009-03-21 @ 00:08:12
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Erika

Hahah jag ska fan göra ett försök med honom nästa gång han e hos oss... puss

2009-03-21 @ 05:03:23
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0