lite deppig

Känner inte alls för o blogga idag


Vet inte varför men jag känner mig frukteligt deppig idag. Borde se fram emot att gå ut ikväll men inte alls sugen. Kanske blir hemmakväll istället. Vet ju fler som ej va sugna så kan man lika väl stanna hemma o spara pengar istället för o tvinga ut folk eller sig själv. Vi får se, ska hem o göra naglar sen ikväll så får se hur man känner sig efter det.

Blev jätteledsen att så många tyckte mitt hår skulle va blondt=( Trodde faktiskt inte folk tyckte det. O att jag fick stor näsa i mörkt hår? Tur man ändå ska operera den om en vecka då. Man ska kanske ej ta åt sig men känns ba som jag gått med fel hårfärg ett år då. Hmm förvirrad. Mitt hår mådde inte speciellt bra när det va så blondt men behöver ju inte blondera det sååå myk som jag gjorde förra gången. Det va ju inte direkt meningen att jag skulle bli så helblond. Jävla frisör som pajjade mitt hår.=(

Så gott folk det blir nog inga fler inlägg idag om det inte e så att jag blir på bättre humör.











Kommentarer
Postat av: Jessica

Du ska inte vara deppig, det kommer alltid vara så att alla har vi olika uppfattningar om vad som är "snyggt" det viktigaste är vad DU tycker och hur DU känner! Glöm aldrig det! Så upp med hakan nu för du ska vara stolt över dig själv :) För tro mig det om något är något som är väldigt attraktivt! Vänd nu denna dag till det positiva, det är du värd!!!

2009-03-26 @ 14:32:38
Postat av: Ella

Skit i alla bittra jävla människor, palla!! Du är skitsnygg :)

2009-03-26 @ 16:21:55
URL: http://livelovelife.blogg.se/
Postat av: Emma

NEJ! ta inte åt dig! Du e mkt snyggare i brunt! helt ärligt.. och den personen som skrev det om näsan va väl bara för att de va en närbild på dig i brunt hår... DU har INTE stor näsa!!

2009-03-26 @ 17:13:13
Postat av: Anna

Skit i dom bitterfittorna(?) för fäään.

Skicka Kenzo efter dom! =)

Snart e det helg då ska alla vara glada,O-LALA!

KRAM

2009-03-26 @ 21:49:11
Postat av: Anna-Viktoria

Men duuu.. du är superfin i det mörka med ju! Jag fick massa sånna kommentarer när jag blev blond - att jag var finare i mörkt, men det är ju bara så att alla tycker olika! Du är fin vilket som =)

Ska du fixa näsan? vilken klinik?



sv: Jag är inte jättesugen på en peugot. Jag vill ha en z3.. hihi. Jobbar på att övertala älsklingen. Brukar vara lite tvärtom... att killarna övertalar tjejerna att köpa en liten cab.. haha. Men här hemma är det jag som är rallykalle och bilnörd ^^



kramis

2009-03-26 @ 22:12:57
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: ingen du känner

KLART du ska vara brunhårig, mycket finare. det blonda ser slitet ut. snart är våren här och då bleks det naturligt, då blir du lite ljusare igen. och varför du ska operera näsan det förstår jag inte, den passar hela ditt ansikte. Men mår du bättre av det så klart du ska göra det.

2009-03-26 @ 22:49:59
Postat av: Daniel

Det är inget du ska va ledsen för,dåligt självförtroende blir man inte vacker av;) Oavsett vilken hårfärg är du väldigt vacker (träffa dig senast i lördags och vet).Du ska givetvis göra det du själv vill och inte vad nån annan tycker.Tyvärr känner jag inte dig,men antar att det finns en insida som är minst lika fin. Angående din operation är det likadant,känner du för det så ska du göra det och jag önskar dig stort lycka till.

2009-03-27 @ 00:25:56
Postat av: Anonym

Håller med, ser slitet och ovårdat ut det blonda. Mycket finare i brunt=) Ser vuxen och seriös!!

2009-03-27 @ 11:38:42
Postat av: ida

aww va snälla alla är :)

2009-03-27 @ 15:43:27
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0