lördag

I lördes va jag o Ida hos Erika o kolla schlagern. Helt fel låt vann ju men men inget förvånar mig längre när det gäller schlagerfestivalen. Tur va ba att inte den jävla snälla snälla låten vann för då hade jag fan börjat gråta på riktigt. Jaja vi får väl se hur det går i Eurovishion sen i maj. Flipp eller flopp? Vad tror ni??

Själv hejjade jag på Agnes. Kan inte förstå hur hon inte kunde få en enda poäng av svenska folket. Shame on us. Jag ringde o röstade 2 ggr men det hjälpte ju inte tydligen=(



Mer från kvällen får ni läsa på Erikas blogg för det var hon som hade kameran. Hade iallafall en myk trevlig kväll o tack Erika för den goda drinken=)

Skulle ju egentligen ej ut men Erika typ tvinga ut mig så det va ba att åka hem o sätta på sig klackarna o ge sig ut i vimmlet=) Brukar ju inte va svårt att övertala mig o det visste Erika=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0