luktar gott

Förra veckan fick jag hem mina 2 parfymer jag beställt. Gick först o lukta ut dem på åhlens sen när jag bestämt mig vilka jag ville ha ba klicka jag hem dem på nordicfeel. Fri frakt o så fruktansvärt bra priser. Ca 550 svenska kr för båda parfymerna o jag skulle tippa på att det hade gått på minst 900 spänn på kicks eller åhlens. Så vet man vilken doft man gillar så klicka hem den istället o få den hem i brevlådan. Supersmart!

Britney Spears parfym har jag haft många ggr o tycker det är en bra vardagsparfym. Det var halva priset på dne så kunde ej motstå=P

Escada - ocean lounge är en supergod somrig doft. Jag tyckte först den var liite väl somrig när jag testade den på Åhlens men den satt lixom kvar i min jacka så varje gång jag hade jackan på mig luktade jag så himla gott. Den växte på mig o håller sjukt länge på mig så den passar nog min hud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0