mammas naglar

Igår gjorde jag naglar på min älskade lilla mamma o hennes arbetskamrat. Det var första gången hennes arbetskamrat skulle göra naglar så hon ville bara ha vanlig fransk manikyr. tråkigt jag vet men de blev faktikst väldigt fina o jag hoppas hon blev nöjd med dem.

Min mamma brukar jag få pimpa lite men vi gjorde inget avancerat igår för kl blev så myk.

Gjorde fransk med mitt crystalglitter på som blivit väldigt poppis. Men inte så konstigt då det e riktigt snyggt o inte föööör myk. Sen blev hon så impad av mina blommor så hon ville ha 4 st egna=) Gjorde på tummarna o ringfingrarna. Vad tycks??





Kommentarer
Postat av: philip

Grymt duktig du é. !!!! Puss

2009-03-11 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0