snacka om FYND

Ikväll har jag fyndat, ja ni fattar inte hur billigt jag kom undan. Massa Guess o Tisento smycken. Jag e sååååå happy nu. De säger att diamonds are a girls best friend o det e så sant som det  e sagt. Ok det var pengar jag ej skulle röra men this is once in a lifetime o jag fick smycken som normalt kostar 2-3000 för typ 250 kr. Hade kunnat shoppa loss mer men jag hade satt stopp vid 1000 kr. Inte en krona mer skulle dte få bli. Slutade med att jag gick därifrån mega lycklig men 1700 kr fattigare. Smällar man får ta. Det va lätt värt det!!!! Kommer aldrig få ett sånt erbjudande igen.

Gud va jag pladdrar, visa smyckena istället tänker ni o sure, ska hålla snattran nu. Here they come








Erkänn att ni e sjuuuuuuukt avis nu?? Men dessa smyckena  e BARA mina o jag älskar dem=) Ok Ida kommer väl o låna ibland men Ida e ju Ida, Min andra hälft så vi delar på allt. well förutom killar=)

TACK TITTY FÖR DETTA UNDERBARA ERBJUDANDE!!!

Kommentarer
Postat av: Linna

Åh eller hur, vid ett sånt tillfälle måste man bara passa på! Vad fina smyckena var förresten =)



Hade så bra!

2009-03-03 @ 23:54:25
URL: http://linnnas.blogg.se/
Postat av: ida

aaaahhh så avis jag är på dom runda fina örhängena!!! =) fina.. ida låna hjhihihi!! :)

2009-03-04 @ 02:08:47
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Sara

Jaaa jag e aviiiisssss...jag alskar guesss ahhh sa fina dom va=) gud va roligt o fa sant erbjudande....det ar latt vart dom pengarna ju=)

2009-03-06 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0