snyft

Sitter här på jobb o tårarna ba rinner ner från kinderna. Gud vad jag e bölig men herre min gud va sorgligt Greys Anatomi va idag då. Tur jag ej har en kund förrän kl 14 för de hade nog undrat om jag satt här o snyftade när de kom innanför dörren. Haha.



Jag har så frukteligt ont i min högra handled, fått tabletter av en kund här på kliniken som tydligen ska hjälpa. Tyvärr sa han att det kan bli värre ibörjan då kroppen rensas på gifter som finns i mina leder. Jag har sååå ont i mina leder o är bara 25 år gammal. Läkarna gör ju ingenting men snart måste jag söka hjälp igen för det blir bara värre.

Måste kolla min b12 osså. Glömmer ju för fanken allt. Idag gck jag o tänkte hela morgonen att jag ej fick glömma mjölken o maten jag skulle ha med mig men när jag va halvvägs till jobb kom jag såklart på det. Så nu har jag inget o äta idag o har 2 nagelkunder ikväll så hinner ej äta då iheller. =/ Men men har lite knäckebröd jag kan mumsa på..gott.. NOT!!! Haha.

Nu ska jag göra mig en kopp te.

seyonara eller hur det nu stavas=)

 

Kommentarer
Postat av: erika

Aaa ja vet exakt hur de känns! Måste skriva upp precis allt jag ska göra! skitjobbigt!!puss

2009-03-23 @ 14:22:14
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0