Spencer

Blir myk The hills nu i min blogg men det e ju det jag ägnar mina dagar med.

Ni som tittar på serien, vad tycker ni om Spencer??

Som jag ser det så e han helt psyko o kontrollerande MEN när det kommer till hur han är mot Heidi e han riktigt gullig. Han säger alltid till henne hur fin hon är o hur myk han tycker om henne o när han tom åkte till Colorado för att be som ursäkt. Vem hade inte velat ha de egenskaperna hos sin kille?? I know I would, for sure.

Igår gjorde jag naglar o sen kurade jag upp mig i soffan o kollade på några avsnitt till. Blev trött o tänkte jag skulle sova men jag kunde ej slita mig. Slutade med att jag låg i sängen till typ halv 2 med datorn i knäet o kollade några avsnitt till;) Iam sooo hoooked!

Myste till det med lite jordnötter..min middag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Annika!! Du måste börja äta bättre, ta hand om dig fjant!!!

2009-03-06 @ 18:02:56
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: ida

alltså den jävla spencer., han ska vi ta mej fan snacka om ikväll. bra kille eller inte han e en jivla idiot ttwwiii!!! hahaha haaaattttaaaa!!! :)

2009-03-06 @ 18:13:59
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0