sssssssooooooollll

Åhhhh vilket underbar väder det är idag.

Kommer berätta om helgen imorrn på jobb då jag har mer tid. Kan tänka mig ni vill veta om min o Idas gästspel i lilla baren på Cardinal.

Idag har jag varit o gjort av med massa pengar. Har köpt grejer till min lgh så nu ska det bytas handtag på skåp o fixas i badrummet. Skulle köpa skoställ på ikea men såklart va de svarta slut så får åka dit en annan dag. Det är så irriterande när man väl tagit sig ut dit o slåss bland alla idioter så har de inte grejerna på lager!!!

Nä får berätta mer imorrn för nu ska jag ha naglar sen ska jag faktiskt göra tårta. Varför får ni osså veta imorrn;)

Ha en fortsatt trevlig söndag

Dont u just LOVE the sunshine?!?

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag hade en gaaanska kul hemkomst! Hittade min man i trappen, han hade spytt jätte mycket utanför dörren och hade spya på hela armen på sin skjorta så det vara bara till att kasta in honom i duschen och städa trappen, kuuuuul haha

2009-03-29 @ 19:16:04
URL: http://livelovelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej!! undrar om dina bröst är äkta? ser bra ut iaf =)



bra blogg, läser varje dag !!

kram

2009-03-29 @ 22:01:52
Postat av: annika

svar till anonym. varför är du anonym, du har kommenterat fler ggr ser jag på ditt ipnr. kille el tjej?



haha ja mina boobs e real!

kul att du läser o riktigt skoj du kommenterar även fast de andra kommentarerna inte varit riktit roliga.men skriv gärna vem due.. roligare då=P

2009-03-29 @ 23:30:27
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fin blogg! :)

2009-03-30 @ 02:13:20
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0