svettit?

Det var kanske liiite väl varmt för gåsjackan idag men sen samtidigt vet jag om att det är myk kallare nere vid havet där jag jobbar o sen ikväll när jag ska hem blir det kallt så jag fick stå ut med att se ut som en stoppad gås med solglasögon=)

HÄÄÄRLIGT annars att det börjar bli lite finare väder o solen skiner. Då blir jag på MYK bättre humör o det känns inte lika tungt att gå upp på mornarna.

Fick precis ett meddelande av min chef. 03.45 inatt blev han pappa till lilla Ellen!! Försökte gå in på webbisar för o titta på underverket men då funkar det ej o söka på den förbannade sidan så nu hittar jag inte henne=(  Lägger in bilden på henne så fort sidan fungerar igen=)




Kommentarer
Postat av: erika

de sitter på armen, vid bågen :) men de gör inte ont.. märkligt!! Jo ja sa till dig flera gånger att folk va helt cp o bara puttades o grejer, eller va de kanske ja som va för nykter haha ;)

pussar

2009-03-19 @ 14:40:26
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0