the list!

Som vanligt hittar jag massa roliga grejer när jag e inne på Anna-Viktorias blogg o denna lilla listan snottade jag från henne=)

Dagens...

Vill ha: Massa pengar så jag kan göra massa roliga saker.
Klädsel: Lilla klänning o svarta leggins. Silvrigt skärp i midjan=)

Planer: Jobba till 19 sen fixa mammas o hennes arbetskamrats naglar=)
Låt: just nu går "love,love,love" med Agnes i min hjärna. Kanske för jag precis hörde den på radion=)
Händelse: Nina från sthlm ringde=) Hon kommer ner runt kristi himmelfärdsdag=) ska bli såååååå roligt.
Ser fram emot: L word jag snart ska se på
Saknad: saknar blondan faktiskt..längesen nu=(
Längtan: till operationen
Dummaste: glömde t amed mig mat=(
Accessoar: Min nya fina Guess klocka=)

Köp: Inte spenderat en krona idag... änsålänge!
Godis: fan va duktig jag e. Inte ätit godis idag men blev förbannat sugen på choklad just exakt NU!
Humör: Trött (som vanligt) o hungrig.
Tips: Kom o fixa era naglar,fransar o hår hos mig;) Vadå liiite reklam måste jag väl ändå få göra=)
Frisyr: Uppsatt i en tofs
Smink: foundation,rouge o målat i ögonbrynen. Slipper ju mascaran då jag har fransförlängning=)

Beroende: THE HILLS!!!
Tråkigaste: Inget batteri på mobilen=(
Mat: 4 knäckemackor med leverpastej på imorse.
Roligaste: träffa min mammsi ikväll=)
Uttryck: hmmm kommer ej på nått

Kommentarer
Postat av: MALIN

jätte fin och trevlig blogg du har. kramkram

2009-03-11 @ 00:07:41
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0