2 förlängningar

Har gjort hårförlängningar hela dagen idag. Den ena tjejen hade lite självlockigt hår o då de ej har lockigt hår där jag brukar köpa mitt hår testade jag en annan leverantör. Får se hur det håret håller om det är lika bra kvalite som det jag brukar köpa. Såklart kom vi på efter isättningen att vi glömt ta en förebild o då hon hade plattat håret innan såg det lite halvskumt ut så tog ingen bild efter iheller. Men man såg att det kommer bli sjukt snyggt när hennes hår ej e plattat o lika vågigt som löshåret.

Den andra tjejen jag satte i på hade ganska kort hår så vi satte i 150 slingor. Skulle egentligen sätta i längre hår men när vi va klara såg vi att det räckte faktiskt med 40 cm så bra för det blev ju bara billigare för henne=) Här är bilderna från hennes förlängning


Före

Efter


Kommentarer
Postat av: d

hejsan =)

undrar bara hur mycket det kostar att göra naglar hos dig? /Diddy

2009-05-09 @ 22:38:29
Postat av: karin

han är sjukt söt iaf. :)



vad sugen jag blev på att göra en hårförlängning nu.. :)

2009-05-10 @ 11:03:24
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: nettan

vad tar du för förlängningarna ? Min brors tjej kommer blu tosig om hon ser detta. Hon som har ensamrätt på mitt hår annars ;) Jobbar på frisyrmakarna. Men min kusin Malin var hos dig och fixa sina naglar för någon månad sedan också..



Kram

2009-05-10 @ 14:25:20
URL: http://nettskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0