25 bast

Jag fyller ju 25 år nästa fredag, ÅNGEST!!!!!!

Då jag o Ida ska ha vår riktiga stora fest i juli har jag ej tänkt på min födelsedag men blev påmind av Blondy när jag va på Maxi igår. Man skulle kanske dratt ihop ett gäng tjejer o dricka lite, spela kubb på viskan kanske o fira lite smått. Fyller ju på en fredag så inte direkt att man vill gå ut o festa på stan. Fredagar suger o jag sitter hellre hemma med mina tjejer o snackar skit o dricker lite vin än att gå ut o bli av med alla o ba bli plakat!

Så ni girls som läser min blogg, vad säger ni? Ska vi ha en grabbfri kväll med massa mys o fira att jag blir gammal??




Kommentarer
Postat av: josefina

Klart vi ska gumman!

2009-05-20 @ 20:11:43
URL: http://josefinawinbo.blogg.se/
Postat av: cindy

why not? ;)

2009-05-21 @ 02:47:30
Postat av: Emma

Hej stompan! Jag är sugen, kommer kanske vara lite jet-laggad men är rikigt sugen på fest så jag är på!

När/var/tid o så?? Pöss

2009-05-22 @ 09:01:35
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0