another list

Jaha då va det dags o göra en lista igen. Hittade den hos lilla Agnes o jag va snabb som fan o sno den;)

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Frågan är nog vad man INTE hade köpt. Hade köpt ny lgh, pluggat till makeupartist på direkten! hade nog blivit en ny bil o en massssssssssa kläder o skor!!! Hade ju självklart köpt grejer till min familj o vänner osså!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha ja typ ALLA men jag vet att jag är lat. Palla? e ett ord jag använder väldigt ofta!
Vilken svordom använder du mest?
Fan!!! lite vääääl myk=/
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja klart, disneyfilmerna e ju de bästa som finns. Tycker fortf om dem=P
Hur många syskon har du?
1 bror som är av årgången 86
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja jag vill vill vill!!!!  Ska bygga ut tatueringen på ryggen o även göra på foten. Frågan är bara när? Kanske när man börjar skita pengar! Hehe
Vad har du för väder just nu?
Idag e det sjukt kallt=( Var tog sommaren vägen? Bara den e tillabka till min födelsedag på fredag e jag nöjd.
Vad åt du till middag senast?
Mcdonalds igår. Massssssa gott!!
Kan du vissla?
Jadå, kanske inte så bra men nått litet ljud kommer där minsan. Kunde busvissla innan osså men ej testat på länge så vet ej om jag kan längre.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Titanic e nog en av dem. Kanske inte längre men förr kunde man verkligen hela filmen uatntill=) Sen kan jag nästan alla repliker i Disneys Tarzan osså. Älskar den filmen!
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Inga. Haha. Ska ej ha det köksbordet längre så satte ut det på blocket men fick bara sålt stolarna så nu står det helt ensamt i mitt kök o väntar på att kastas.
Har du en stationär dator eller en bärbar?
En bärbar. Ville egentligen ha en sån liten mini dator som e rosa men nästan inget minne eller så på dem så fick bli en vanlig tråkig bärbar.
Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Hmm alla ämnen man ej behövde tänka så myk=P
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag brukar inte prata med mig själv. Eller är det normalt? Trodde bara det va skådisarna i "days of our lives" som gjorde det;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Verkligen inte.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Har alltid gillat Alexander. Men finns ju massa fina namn, sen tycker jag utseendet talar myk för vad man ska heta. En Alexander tex tycker jag inte passar på en blond kille utan det ska vara en kille som är lite mörk o har bruna ögon o brunt hår. O med mörk menar jag inte svart utan lite mörkare hy, som jag. Åhh va jobbigt o förklara. Ni fattar va???
Har du åkt moped någon gång?
Ja jag hade en scooter när jag va 15. Tyckte den va rolig i ca 4 veckor, sen stod de mest i garaget. Pappa var vansinnig då försäkringen kostade mer än på deras bil. Haha. Jag skyllde på att hjälmen pajjade min frisyr! haha.. snacka om fjortis.
Vad lyssnar du på nu?
Mix megapol. 

Utmanar Ida, Erika, Emma, Ella o Anna-Viktoria

Kommentarer
Postat av: agnelicious

Guuutt snack :)

vad händer på Fredag dååååå? Du kunde ju köra en runda på Tordag eftersom du fyller år klockan 00:00. Roligare ute då ju. Men du kanske inte vill vara bakis på F-dagen ;)

Kram SES SNART HOPPAS JA

2009-05-25 @ 16:47:01
URL: http://agnelicious.devote.se/
Postat av: Pratat.blogg.se

BLI VECKANS BLOGG?DELTA DÅ I VÅRAN TÄVLING,du kommer synas lite här och lite där, skriv ditt bloggnamn under kommentar på våran blogg & vi fixar RESTEN :D

2009-05-25 @ 19:32:44
URL: http://pratat.blogg.se/
Postat av: Danni

hihi tackar, din bakgrund är också jävligt najs! :) kramar

2009-05-25 @ 21:34:29
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0