då va man på´t igen

Dags o börja banta lite igen då. Gått från Nutrilett till Naturdiet o den smakar lite bättre. Köpte en sån färdig shake igår o den var hur god som helst. De här pulvergrejerna e inte riktigt lika goda.. WHY??? Borde ju va samma sak egentligen?

Blir dock för dyrt att hålla på o köpa sånna färdigblandade.

Måste säga att detta är ett väldigt bra alternativ för mig som inte hinner äta efter jobb. Tar en shake eller en bar på väg hem så slipper jag sitta hungrig när jag gör naglar. Blir ju dock alltid lite småhungrig när jag sätter mig framför tvn vid 22 tiden så nu de senaste dagarna har jag faktiskt skalat en eller två morötter o knaprat på. Nyttigt va=)





Kommentarer
Postat av: tina

dem r väldigt goda dem baren ;)

2009-05-27 @ 18:06:08
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Pratat.blogg.se

Nu är det 2 stycken bloggare som är dom 2 finalisterna,Gå in på bloggen och RÖSTA!



Samtidigt kan du ju kolla om det är DU

2009-05-27 @ 21:03:24
URL: http://pratat.blogg.se/
Postat av: cindy

Men annika, du har väl alltid varit smal??! Behöver du verkligen gå på diet?? Puss

2009-05-27 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0