Drog ut på väla

Kunde ej hålla mig, ville ha en ny telefon så slängde mig i bilen vid halv 8 för att köra ut o titta. Ringde Nikolas på vägen o frågade angående den nokian jag kollade på innan. Han trodde jag skulle gilla den så visst kom man hem med ny telefon. Den var lite dyrare än va min andra va värd så fick lägga en mellanskillnad på 300 men skitsamma. Självrisken låg på 600 så 300 till gjorde ju inte så myk=P





Hade ju velat hinna in på Gina Tricot osså men satan klockan blev för myk=(



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kommer bli supernöjd :) Den mobilen är super!

2009-05-16 @ 11:20:12
URL: http://enjes.blogg.se/
Postat av: Lina

Knäpp fråga kanske men hur uttalar man Pomeranian i Sverige.

Som på engelska eller försvenskat pomerAnian

Eller säger man bara Pom?



Du har en kul o händelserik blogg.



2009-05-16 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0