Finbesök från Sthlm

Fick ett samtal när jag satt med naglar i måndes att en 08a hade hittat hit till sundetspärla=) Det var Deans kompis Jack som ringde o hade tråkigt. Han va här i Hbg med jobb o satt o uggla på marina plaza hotell. Tyvärr hade jag dubbelnaglar så klockan blev för mycket för att träffas men som tur va hade jag en ledig kväll igår så jag mötte upp Jack för en sväng på stan. Först gick vi längs norra hamnen o bort mot fria bad, sen satte vi oss på hampan. Kallt som sören då solen inte va kvar men då jag hade Kenzan med mig kunde vi ju inte gå in. Jack hade ej ätit middag så han var tvungen att käka, så där satt man o frestades. När man satt där med sin sodavatten ångrade man att man gick på nutrilett. Hade mer än gärna tryckt i mig den laxen med nypotatis o sås. Åhh va gott det såg ut. Jävla bantning=P

Jack

kenzo tigger räkor av jack

ett tomt hampan



När klockan blev lite över 9 blev det för kallt så då drog vi hem till mitt ostädade krypin. Vi kollade på Eurovishion o sen körde jag han till sitt hotell. Superkul o se honom. Va ju ett väldigt bra tag sen sist. Nästan ett helt år, shiiit va tiden går fort. Han sa att han o Dean snackat om att komma ner i sommar så det ser vi fram emot, eller hur Ida! Han sa även att festen vi ska ha i juli skulle va skitrolig o komma på.


Kommentarer
Postat av: josefina

Duktig du är som står emot! hade jag varit så duktig hade jag inte behövt pinas med springrundor ;P...jag säger bara boys, watch out för anka kommer vara en riktigt babe beach 09! puss

2009-05-13 @ 18:17:02
URL: http://josefinawinbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0