Hål i byxorna!



Har varit på massa ärenden idag o smällt massa pengar, ångest!=( Min bebis ruinerar mig. Köpt sånna D.A.P nu på apoteket som hundpsykologen ville jag skulle ha både på jobb o hemma. De kostade bara 500 styck, sen ville hon jag skulle ha D.A.P sprayet osså, då rök 300 till. Hon ville även jag skulle skaffa som ett liten tält där Kenzo kan ha sin trygga plats o tipsa mig om att det fanns på Öb men va där o hitta absolut ingenting=( Någon som vet var man kan få tag i en billig bur i tyg som är lätt att packa med o ta med sig?? Hon vill nämligen jag tar med denna trygga platsen överallt var jag än ska.



Va även en sväng hos Chez o gjorde av med pengar=( Fan vilken ångest man får asså. Lön på måndag dock men alla mina sparpengar bara sinar. Ska ju till Kreta snart o då kommer man ju smälla några tusenlappar o vill ju ha pengar till sommaren osså. Fan att allt ska kosta så fruktansvärt myk pengar. Jag blir tooosig!!!

Kommentarer
Postat av: erika

på rusta hade dom en röd variant av en väska typ... kolla annars i affären mitt emot... minns inte va den heter... men jag tror på rusta... de blir ju lite samma sak som homies väska.. de e ju hans trygghet lixom... som du sett, och den har ja ju alltid med mig.. haha puss

2009-05-22 @ 18:42:52
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0