Händer idag?

Jag är ledig i 4 dagar o det e så fruktansvärt skönt!!!!! Har ju gjort naglar nu på förmiddagen o behöver fixa lite ärenden. Måste åka ut på väla o införskaffa mig av grejer till Kenzo som ska hjälpa till i hans träning för att bli av med seperationsångesten. Drar mig lite för o köpa det då det kommer gå på närmare 2000 spänn o det svider i min plånbok.

Ska fixa Idas naglar lite senare i eftermiddag men efter det har jag ingen aning om vad som händer? Man är ju ledig imorrn så kanske skulle köra en utgång? Eller så e man hemma så man kan komma upp i tid imorrn o få nått gjort. Shit vad det sistnämnda lät vuxet.

Nån som har en clue vad som händer ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0