Ikea kan kiss my ass

Inte nog med att jag köpte ett badrumsskåp för 600 spänn, ja jag tycker det e myk pengar för ett jävla skåp med speglar. Inte fan fick jag hyllplan till ens. När jag vl hade fått ihop skåpafanet o satt upp det så kom jag på att vafan nu kan jag ju inte sätta i mina grejer så de har stått här i hallen i typ en vecka då jag ej haft tid o åka till Ikea. När jag väl tar mig ut dit efter jobb i fredes så hittar hon inga hyllor som passar o då började jag bli lite smått irriterad. Jag sa jag hade sett de på hemsidan så de måste ju finnas i hennes datorsystem. Till sist hitta hon dem o då säger hon att de finns inte i butiken utan man får åka till deras varuutlämning på berga. Skojjar hon med mig tänkte jag då jag skulle ha naglar o ej hann ut på berga. Kunde de ej ha några sketna hyllplan på lager. Idag fick jag dock tag i mina 4 hyllplan o jag måste säga det e förjävligt att man ska behöva köpa till det. Ok om man fått 2 o behövt köpa till om man ville ha fler men inte ett enda hyllplan fick man till. De va ej så dyra o kostade bara 30 kr styck, stod dock 25 på hemsidan men orka bråka. Haha! Så nu gick mitt badrumsskåp från att kosta 600 kr till 720 o jag vill inte ens tänka på det för blir bara irriterad. Kalla mig snål men det skiter jag i för jag tyckte det var förjävligt att det inte ens ingick.

Köpte iallafall en lampa också då den jag hade gav ett så dåligt ljus att tom Michael Jackson hade sett bra ut. Men ni tror inte att de lata jävlarna som målat om i badrummet tagit bort skåpet o lampan utan målat runt om så där va blå tapet under lampan. Den lampan jag köpt täckte såklart inte detta men var verkligen tvungen att ha bättre ljus så jag fick lösa det på bästa sätt. Sålänge iallafall till jag kommit på vad jag ska göra. Svårt o hitta rätt vit färg om man ska måla över då det inte e direkt offwhite i mitt badrum o dessutom måste man spackla för lampan satt lixom några millimeter in i väggen så de har säkert haft den lampan där i 20 år o ba målat runt om lika många ggr. Några ideer på vad man ska göra? Har iallafall satt en svart rand med den här självhäftande plasten jag gjort golvet med. E fortf ej klar med golvet men ni ska få en bild så fort jag e klar.

Såhär ser det ut nu iallafall



Hur ser det ut i era badrumsskåp?
När man öppnar dörrarna i mitt ser det ut såhär=P


Det blir en utmaning!
Ta bild på ert badrumsskåp, visa oss era hemlisar=P
Haha som om man har hemlisar i badrumskåpet, men det lät bra=)

Ida, Erika, Agnes o Anna-Viktoria

kom igen nu=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0