Jobbat till midnatt

Ikväll har jag haft massa nagel o franförlängnings jobb plus att jag ställde upp för min bästis Blondy o hjälpte henne att sätta i lite löshår då hon lekt med saxen på fyllan. Vi satte bara i lite längst fram så hon kunde ha utsläppt hår men jag tycker vi ska sätta i en helförlängning på henne så hon får tillbaka sitt långa hår. Skulle vilja göra lite ljusbruna slingor i osså. Vi sa vi skulle göra det till hösten=)

Iallafall, back till naglarna o fransarna. Det är ju balen imorrn så hade 3 tjejer till här som jag gjorde fina=)

Först ut gjorde vi en vanlig fransk med mösnter av stenar på ringfingrarna. Hennes klänning skulle vara i smaragdgrön så stenarna kommer passa superfint till hennes outfit.




Sen kom där 2 tjejer som skulle fixa sina fransar o en av dem skulle göra naglar. Vi började med fransarna o det blev riktigt läckert!



Sen fixade vi den ena tjejens naglar, gjorde en glitterfransk med lila stenar.

Kommentarer
Postat av: huba

Fyfan vad snyggt! Du verkar ju vara grym på det där med naglar.

Gör du det hemma eller på salong?

2009-05-30 @ 16:01:40
URL: http://huba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0