Känns som lördag..

..men det är bara fredag o det känns så JÄVLA bra!!!

Men på ett sätt hade jag velat det skulle vara lördag för jag vill se Robinson=P Det e riktigt spännande nu när det bara är 5 pers kvar! Hehe snacka om nörd!!

Blir nog en pizza ikväll o se klart filmerna vi hyrde igår.


Kan uppdatera er om att den första av de filmerna på bilden (amusement) va nått av de sämsta jag sett. Ok den va lite äcklig just när det va den äckliga clownen. Jag hatar clowner, fy fan va jag tycker det är obehagligt. Men annars va det ba fyyyyyyyy fan va kass film!!!


ännu en uppdatering:

Såg precis filmen med mcdreamy dvs Patrick Dempsey för er som ej följer Greys Anatomi. Den var precis som alla andra romkom filmer, väldigt förutsägbar där man visste exakt hur den skulle sluta. Men jag gillade den o tycker absolut den är sevärd. Mcdreamy hade även med sig en annan läkare från Greys o det kändes konstigt att han spelade skottsk o hade skottsk dialekt. Man är ju van o höra han i Greys. Men men tycker iallafall den va bra, jag e ju en sucker för sånna här filmer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0