18 Maj

Guuuud va skönt med kort vecka! Imorrn e sista dagen jag jobbar sen har man ledigt i 4 dagar=)

Igår fyllde Jonas år så jag stack ut på väla efter jobb för att se om jag hittade något fint. Jag e ju alltid ute i sista sekunden så fick lite panik när de pratade i högtalarna att Väla stängde om en kvart! Hittade nämligen en superfin tshirt på Levis men fanns bara i Small eller Large. Störigt!!!! Varför jag inte bra köpte på öppet köp va för de skulle byta ägare så de hade bara bytesrätt i 3 dagar o man kunde ej få tilgodokvitto eller presentkort om man hittade något som ej kostade lika myk.

Men köpte den i L ändå o tänkte att passade den inte kunde jag torktumla den=P Va lite busig o krympa den=) Haha.
Som tur va så passade den o han blev glad=) Bilden är inte riktigt rättvis då den ser röd ut. Den är mer korallfärgad o det e superfint på Jonas som blir VÄLDIGT brun nu på sommaren.


Vi beställde en pizza o sen hade jag köpt varsin kaka som vi smaskade i sig. E det födelsedag så e det=P Fuck bantning då=)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tack för t-shirten...puss

2009-05-19 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0