Lilaaktigt glitter med turkosa stenar

Som jag nämnde så fixade jag mina naglar igår o blev inte riktigt nöjd men men orkar inte göra om det så det får va som det är.

Gjorde tippen i lilaglitter men inte glitterkort utan glittret är som små streck. Blev inte som jag tänkt mig o synd knappt. I dont like. Satte lite turkosa stenar på för att piffa upp det lite.

Jag får stå ut i 3-4 veckor innna jag gör om det igen. Ville ju göra coola lysande naglar till nu när jag ska åka till Kreta o bli brun men denna lila lyser ju inget alls=( Tänkte först göra med min orangea gele för den e RIKTIGT cool men kom på att jag har jättemyk rosa klänningar som jag ska ha med mig så kanske e så snygg kombination.

Här e naglarna iallafall







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0