Listqueeeen

Fick en utmaning av utmanardrottningen Agnes so here we go!

SKOR
: Gillar höga klackar men jag e så lång så går oftast inte i det. Ska införskaffa mig ett par snygga gladiatorskor för dte har jag suktat efter länge! 
SNEAKERS: Älskar mina rosa reebook.

JEANS: Då jag pendlar så myk i vikt kör jag oftast med Gina jeans. Onödigt o lägga pengar på ett par märkesjeans som ändå inte sitter bra efter 1 månad.
T-SHIRT: Äger inte så många tshirts men gillar min tischa med en anka på o texten crazy duck;)

UNDERKLÄDER: Kör oftast hipsters. skönt o snyggt.
VÄSKA: Har min esprit väska som jag älskar. Är inte så myk för väskor annars.
PLÅNBOK: Har en fake gucci eller nått. Köpte på en marknad o den e superfin.=)
SOLGLASÖGON: STORA ska de vara. Annars spelar märket ej nån roll. 
KLOCKA: Har 2 gucci klockor jag älskar men även en jetset jag använder till vardags

SMYCKEN: Har ju mina älsklingssmycken från tisento o guess
TV: Har en Philips 42 tums plasma. Funkar utmärkt
MOBILTELEFON: Nokia 6220. Haft den 2 veckor o e nöjd änsålänge.

MP3: Har en liten rosa hello kitty mp3
 
DATOR: Har en grå bärbar. Vill ha en rosa minidator. Men vill inte alla girls ha det;)
SMINK: Kör mineralsmink
ANSIKTSKRÄM: Om jag använder nån kräm i fejjan har jag ldb bronze.
DEODERANT: Bytar alltid men bukar väl bli nån rexonavariant eller barnängen.
TANDKRÄM: Colgate för tillfället
SCHAMPO/BALSAM: Använder mig av Hairrestoartions egna märke som jag får från jobb. Superbra produkter verkligen! Dock väldigt dyrt men jag får gratis så jag klagar inte=P
TVÅL: På kroppen eller händerna? Till kroppen brukar jag använda Lux o till händerna gillar jag en tvål som luktar lite honung.

PARFYM: Just nu använder jag mig av den nya doften från Escada o till vardags har jag brittans första doft. Gillar Gucci rush osså som fan. Gillar friska o fruktiga dofter.
MINERALVATTEN: Ramlösa jordgubb/lime eller skogshallon.
VIN: JP chenet mediumsweet. ÄLSKAR DET!!
DRINK: Strawberry Daiquiri eller en Annika

BRÖD: Wasa sport knäckisar
MAT: Just nu kör jag på naturdiet=P
GLASS: Älskar piggelin o gb sandwich men även tresmak (jordgubb,vanilj o päron) med chokladsås, banan o strössel. MUMS!!!
GODIS: choklad
SÄNG: Har en 160 continental
LAKAN: från hemtex. Inte det vanliga utan det som är lite mjukare.
FRISÖRSALONG: Gått hos Pernilla på Carina Qvist & co nu senast o kommer fortsätta där.
DAGSTIDNING: Pappa har fixat så jag får Hd varje morgon i 3 mån. Har dockl ej läst den en enda gång. Haha
MAGASIN:  Läser hänt extra o Bild här på jobb.

Jaha då får man väl utmana vidare. Den som vill göra den DO IT!!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!¨¨Undrar om det e din lägenhet du står i när du haar den t-shirten på dig? Ser fint ut =)



Hur mycket tar du för naglar?



Kram

2009-05-27 @ 16:07:00
Postat av: annika

haha nej det är på mitt jobb=P



maila mig om du har frågor ang naglar



mvh Annika

2009-05-27 @ 16:25:32
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0