Lördagen

Just det, hade ju lovat lite bilder från i lördes. Tittade igenom dem precis o där e inte direkt några men nån kan vi väl hitta=P

Nikolas,jag o Kenzan                                                            Ida kör da pooossse


Ida o Nikolas                                                                   Gör-den-fulaste-minen kort=P


Titta nu vågar man ta profilbilder=)                     Jag,Olof o Ida(sorry Olof men enda bilden
                                                                                    på oss alla)


Ida o hennes kärlek                                                   Nikolas lär mig min nya telefon!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej gumman. Jag har typ inte mer än 5 kort på bredden heller och du kan ju alltid göra korten mindre i programmet + att det finns olika storlekar på själva arbetsområdet som du kan ändra på under "Sidformat". Jag brukar ha A4 helsida. Så även om du gör bilderna mindre så kan du ju göra dom större när du lägger in själva helbilden i bloggen om du förstår? ;)



Hoppas du fixar det :)

Kram!

2009-05-19 @ 15:09:05
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0