lugn lördag

Lördagskvällen va lugn. Helt slut efter torsdag o fredagens partande. Jag börjar bli gammal, orkar inte festa flera dagar i rad;)

Kollade på robinson o åt popcorn=)

Ang robinson!!! Tittar ni på det? VAD GJORDE RAFFE I ÖRÅDET?? Jag fattar nada. Har tom googlat för o se om någon hade svaret men alla verkar vara stora frågetecken.

Skönt iallafall att han förbannade Christian försvann men fyyy fan va patetiskt han va. Han kom på att han inte hade en chans nu när de andra spräckt grabbpakten. Men att stå o böla så o säga man vill bli utröstad, fan va patetiskt! Bra att de tog bort han redan innan pristävlingen. Men va arg Linda Isacsson va, det är ju fler som frågat efter att bli utröstade utan o få åka ut direkt. Jaja det gjorde inget för ville ba ha ut han äckliga Christian ändå.


Efter robinson va det Dreamgirls på tv4 o jag tycker faktiskt den filmen e bra. Första gången gillade jag inte den så mycket som nu. Hade inte tänkt på att det var Jennifer Hudson som var med men jag googla lite på det o hon fick ju tom en oscar för den rollen. Hon gör den sjukt bra o VILKEN röst kvinnan ligger inne med. Helt sjukt. Rös ett antal ggr så håren stod upp på hela kroppen.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej, jag tror att Rafael var med där för att dom tagit in honom som "Joker". Erik Billing fick också förfrågan om att vara det, och dom försökte verkligen få honom att stanna men han ville hem till sin flickvän. Så Raffe är nog Joker skulle jag tro :)

Får se på lördag om jag hade rätt ;)

Ha en bra dag!

2009-05-05 @ 07:20:26
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0