massor med naglar

I går slutade jag tidigt så hade 2 kunder igår. Först kom en hundrädd kund så lille Kenzo fick vara instängd i köket, han skällde lite ibörjan då han trodde att jag skulle lämna han men sen gick det bra o han gick o la sig=)

Vi gjorde fransk manikyr med vitt glitter på. Glittret glittrar i massa olika färger så det blev riktigt fint. Syns nog inte riktigt på bild vilket e synd.



 Sen kom AnnaPanna o Erika hit=) Skoj o se dem. O nästa gång Anna kommer hit kanske hon har med sig sin lille valp de får hem om ca 1 vecka. En liten rottisvalp, såååå söta=)

Hon ville egentligen göra naturliga naglar men jag fick henne på andra tankar. Gillar inte naturliga tråkiga naglar, haha. Vi gjorde med samma glitter som Ida så det blev ju ändå lite naturligare än fransk=P





Imorse hade jag en refil o då gjorde vi fransk med det turkosa glittret. Det är nog mitt favvoglitter. Gillar det riktigt myk. Fint nu till sommaren när man blir brun=)


Elise kom sen o fixa 3 naglar hon knäckt, den lilla klantan=P hehe men lätt hänt när man slinter=)

Min sista kund idag va väldigt våglig o gjorde crazy nails. De blev riktigt häftiga o hon kommer defintivt få massor med kommentarer om dem. Tror vissa komma älska dem men vissa kommer hata dem=) Men sålänge hon själv gillar dem så kan ju andra skita i det. Jag tyckte dem blev sjukt fräcka iallafall o det e roligt när kunderna går lite crazy=)






Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Snyggt snyggt snyggt!! Har sett så mkt snygga glitternaglar här hos dig nu att jag, som ALLTID, har vanlig fransk ska köra glitter nästa gång ^^ Har inte lyckats bestämma mig för vilken färg än dock.



Ja, vi får allt ta och boka in en partyhelg =) Jag åker iväg till öland hela sommaren så innan dess får vi se till att shejka sönder skåne ^_^

2009-05-02 @ 12:58:37
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0