Mobilblogga

Nu har jag fixat så jag kan surfa genom mobilen hur myk jag vill för endast 59 kr i månaden. Har ju telenor fast pris för 600 spänn i månaden o försäkring som kostar 39 så nu kommer jag upp i 700 kr/mån o då får ringa o smsa hur myk jag vill plus att jag får surfa från mobilen hur myk jag vill. Är det en bra deal eller?=P

Så fort mitt telenorabonemang går ut ska jag byta till 3. Känns som det är myk bättre o billigare? Fast vad vet jag?

Så nu gott folk kommer jag osså mobilblogga lite om jag kan komma på hur man gjorde, Nikolas help! heheheh. Han visade det för mig på fyllan o jag kommer ba ihåg jag skulle skriva blogg nånstans. Haha. Får ta o ringa min gode vän o se om han själv kommer ihåg hur man gjorde. Han va ju ganska berusad han me;)

Snart hem, YES!



VS



????????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0