Nu får det vara färdiglekt

Ja, nu pallar jag ej hålla på med min design längre. Får fortsätta nästa vecka för kände det kanske var dags att blogga lite osså. Varit kass på det på senaste men ska försöka bli ändring på det.

Idag e det fredag o solen skiner. Kan tänka mig det kommer va totalt fullsatt på hampan när man kör hem från jobb idag. Men jag som alltid är så frösen o förstår inte när folk kommit i shorts o tshirt håller med om att idag e det varmt. Inte ens jag har jacka på mig o det är tom vindstilla här nere vid jobb. Här blåser det alltid full storm annars o brukar vara säkert 10 grader kallare än resten av hbg. Men så är det ju vid havet, vi ska ändå vara glada att vi är så lyckligt lottade att vi bor så nära kusten o har en fin strand mitt i stan. Längtar till sommaren!

Älskade hbg en varm sommardag=P

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Fint du gjort det =)

Ååh, blir sjukt sugen på att åka ner NUUU och festa i solen!!

2009-05-15 @ 13:21:48
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0