O då var hon hemma...

Haha när jag gick in på min blogg idag blev jag glatt överraskad. Nikolas höll på o trixa o fixa med min nya telefon i lördes o han visade mig även hur man mobilbloggade. Han gjorde 3 små inlägg som ni kan se nedan. Jag hade dock inget minne av att han la ut dem så jag skrattade som satan när jag kollade nu imorse.

Blev ju som sagt party i lördes då Ida o Nikolas kommit hem från Thailand=) Några bilder från da förfest återkommer jag med lite senare. Nu ska jag äta gröt.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Olsson

Hej! Minns inte var jag svara ditt inlägg så jag slänger in ett svar här :)



Jag jobbar med akryl och uv-akrylen.

Men hur får du dem att gå in så där fint i varann? har du hört ngt om att det bara går med gel?

2009-05-19 @ 13:10:45
URL: http://www.designnaglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0