parlamentet

E det fler än jag som älskar humorprogrammet parlamentet. Haha, skrattar så jag gråter ibland. Självvklart finns det bättre komiker än andra o i förra veckans avnsitt var där en ny tjej med o hon va inte alls rolig. Fattar inte varför de har med henne? Gillar inte han finnen iheller men han kan vara rolig ibland. Tycker lätt att Per e roligast i detta avsnittet. Vem tycker ni e bäst i parlamentet? Jag kan ej bestämma mig. Björn Gustavsson e ju lätt en favorit, men finns många fler som e roliga så man storknar=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag älskar också parlamentet... :)

fattade mig inte på det när jag var liten men nu i lööv it!! ;)

2009-05-07 @ 17:19:58
URL: http://sofiespampe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0