Premiär för Erika

Aldrig suttit så länge med en kund som jag gjorde idag med Erikas naglar men jag hade ju sagt till henne innan att jag tog mig tid att låta henne va velig o petig med sina naglar=P Tog 3 timmar från att hon kom tills vi va helt klara. Iof så satt hon säkert en halvtimme o velade innan vi satte igång vad hon skulle ha på naglarna o när vi kom till momentet då hon va tvungen att bestämma sig tog det säkert ytterligare en halvtimme. Men det blev ju fint tillslut o jag hoppas hon är nöjd=) Håller tummarna att de håller då hon gått o fixat dem hos en annan innan som inte använder samma gele så de geleerna kanske inte går ihop o då kommer det lyfta sig o trilla av. Men sagt till henne att hon ska ge det några gånger o efter det så vet hon om hon trivs med mitt gele eller inte=P

Svårt o se kanske?






Kommentarer
Postat av: ida

Fiiiiina½!!! jag vill också.

2009-05-24 @ 22:13:01
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0