same same but different

Idag gjorde jag naglar på min föredetta svärmor=) Som för övrigt ska bli farmor o det är så roligt. Jag är så glad för Jimmy o hans tjej Vernonika skull. Jimmy är ju inte bara ett ex till mig utan en barndomskompis så har ju känt hela familjen Johansson sen jag var liten.=)

 Kerstin brukar endast göra fransk manikyr för hon pimpar dem själv hemma då hon tröttnar väldigt snabbt så bättre o lägga utanpå gelen så den inte ligger under gelen. Har aldrig sett vad hon brukar göra på naglarna men hon har sagt att hon ibland  matchar stenarna med kläder o liknande. Är säkert superfint o tycker man det är roligt o pilla så kan man nog göra riktigt fina o annorlunda naglar. Denna gången var hon dock lite mer vågad o då hon gillade mina naglar så gjorde vi likadana. De blev superfina o nu får vi hoppas att hon inte tröttnar alldeles för fort;) Kerstin är väldigt duktig på att hålla efter sina naglar så det är roligt att göra refil. Vissa bryr ju inte sig så myk så när de kommer hit med 3-4 veckors gammla naglar får man ibland göra om alltihopa. Det är ju inte svårt att fila lite på kanterna o lägga genomskinligt lack över. Håller man efter sin nagelförlängning kan man ju även ha dem längre o då sparar man ju pengar på så sätt . Samtidigt är de ju snygga under hela tiden.

Premiär för Kerstins naglar på bloggen då=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0