Test av ny mascara

Sen jag tog bort min fransförlängning har jag varit tvungen att måla mascara varje dag. Sjukt tråkigt o jobbigt måste jag säga=P
Jag va ju van att va snygg när jag vaknade med perfekta fransar. Men mina fransar behövde vila lite efter 2 ½ år med förlängning.

Läste lite om den nya mascaran fiberwig o jag som tror på allt köpte såklart den. Jag gillar den faktiskt o den förlänger fransarna som den lovar. Man får jobba in den o hålla på ett tag men jag tycker resultatet blir bra=) Jag som både vill ha längre o fylligare fransar kompleterar med volume express mascaran o jag e nöjd=)

först..


..sen..


...o resultatet




Kommentarer
Postat av: nettan

Mascaran verkar ju skitbra!!! Vart kan man køpa den? Har hørt att electa ska ha en med samma effekt, e det kanske dær du har køpt den? Måste testa!! kram

2009-05-15 @ 11:24:29
Postat av: annika

ja den finns på electa men jag köpte dne på ebay=P myk billigare=) finns på kicks osså

2009-05-15 @ 13:13:04
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0