tiden står stilla

Är det bara jag som tycker tiden står stilla?? Gick superfort fram till min operation men sen dess tycker jag tiden går sjukt sakta.

När vi bokade vår resa kändes det verkligen som tiden bara skulle springa fram o de 7 veckorna skulle gå fort. Det har gått 4 veckor o är 3 (!) kvar. Kan inte tiden bara gå fortare så jag kan få komma iväg till solen.

Det är endast 1 ½ månad sen jag opererades o det känns som 100 år sen. Vill ju att dessa 3 månader ska gå snabbt så man kan få se ett resultat. Varje gång jag ser mig själv i spegeln ser jag hur svullen den fortfarande är o det är retligt.

Men när jag tänker efter så brukar det gå ganska sakta maj månad, jag fyller ju år i slutet o på nått konsitgt sätt har det alltid kännts som Majs dagar är längre än andra. Speciellt när man va liten o bara gick o vänta på att fylla år o bli ett år äldre o få massa presenter. NU är det tvärtom, har supermega ångest att jag fyller 25. Känns som om det roliga livet slutar här o nu är det dags o ta tag i sitt liv o skaffa sig en utbildning o kanske börja tänka på att skaffa familj inom snar framtid. O jag känner jag e sååååå långt från allt det men börjar få lite panik=/


Jag, Nina, Ida o Sara på min födelsedagsfest förra året

Kommentarer
Postat av: stina

Hej. Kolla in filmen om stoppa barn misshandlen på min sida. Budskapet måste runt i världen <3 Mvh Stina

2009-05-14 @ 17:03:18
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fin din blogg blivit :)

2009-05-14 @ 17:40:23
Postat av: Nina

Va fin din blogg e nu :) Hoppas allt e bra me dej ( o näsan) Ska se om jag kan skriva till dej här nu...har försökt innan men då blev d nåt fel, otekninsk som jag e hihi!Puss thai

2009-05-14 @ 23:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0