tjejen med guldbyxorna

Va på Ikea i lördes o gjorde av med massa pengar. Håller ju på att "renovera" mitt badrum så köpte ett nytt spegelskåp o ett skåp man kan ha under vasken. När jag byggt ihop skåpet hade jag ju såklart tänkt fel så det fick inte riktigt plats under vasken. Attans osså=/ Men jag har lite ideer hur jag ska få det att bli någerlunda bra ändå. Vände det upp o ner o idag ska Jonas ta med sig nån såg så vi kan såga lite. Blir nog bra när jag e klar=) Man får mixtra lite själv, eget hemmabygge=)

Hade fastighetsskötaren hemma hos mig i tisdes för det är en del grejer som ska fixas o då frågade jag om den konstiga doften i badrummet. Han säger att så är det med gamla badrum tyvärr, men när jag gjorde naglar på Kerstin i lördes va hennes man Tony med o han sa att det är mögel så nu ska jag ringa igen o säga de får göra ett prov för jag vill ju ej leva i mögel. Luktar hemskt imellanåt.



mitt skåp jag byggde ihop men plockat halv isär igen då jag ska såga lite i den=)


Köpte även en byrå o ha i hallen. Bara lådorna som ska i=)


Såhär ser den ut när den e ihopbyggd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0