utmaning ala Agnes

Fick en utmaning av Agnes o det var längesedan jag gjorde en lista så ska bli skoj o ägna några minuter åt att vara complete ärlig;)

Hur många gånger har du varit kär?
 Massor av gånger, blir lätt kär.
Favoritgodis: Hmm svårt för jag gillar massor med godisar, det jag kan komma på jag är sugen på just nu är choklad.
Coolaste stad du har besökt: Har inte varit i nån fräck stad, skulle vilja åka till LA
Action eller Skräck? Skräck! Jag är oftast inte jätterädd men ibland har jag en kudde för ansiktet=)
Vill bli när du var liten: Då ville jag bli austronat, trodde ni inte va?
När fick du din första kyss: När jag va 12 år o på semester i Turkiet=)
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Jag var inte den som mobbades direkt men var inte själv mobbad. Man blev ju cool på högstadiet då man drack o rökte. Trodde man ju iallafall.
Vad är du beroende av? Coca cola!
Dagens roligaste händelse: Att jag sett nästan alla mina serier idag o de e sååå spännande=)
Dagens tråkigaste händelse: Att jag ej har några serier att se imorrn=)
Dagens humör: Trött, har säkert med det tråkiga vädret o göra=(
Vilka tv-program följer du? Typ inga, ser dem på datorn istället!
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är en bra vän mot mina vänner.
Vad gillar du minst? Att jag har så kasst självförtroende
Vad är det roligaste du vet? Festa=)
Har du något motto? "What goes around, comes around"
Hemlig hobby? Har inte tid med hobby
Något vi inte vet om dig? Men ni vet ju allt, eller? Haha 
Vad ångrar du? Massor med grejer men en sak är att jag inte följde med Ida o Nikolas till Thailand
Vad önskar du? Att Ida kommer kunna följa med till Gotland i sommar.
Vad klarar du inte dig utan? Mcdonalds=)
Vad gör du helst en vardag? Umgås med vänner o e på stranden om det är fint väder. Men man jobbar ju så dream on lixom
Vad gör du helst en lördagskväll? Fest Fest Fest
Vad har du mest av i din garderob? Linnen till en förbannelse
Drömjobb? Makeupartist

Utmanar vidare, Ida (du får göra den när du kommer hem från thai), ErikaAnna-Viktoria

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Tarzan är skitbra. Men dom riktigt gamla - typ Robin Hood, Ariel och dom andra. Oj oj oj.. looove!!!

Det kommer bilder, jag lovar ^_^

2009-05-05 @ 22:32:29
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: amanda

är det sant att du tar 250 för fransk manikyr? :D isåfall, vart går jag? hehe, kram!

2009-05-05 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0