VALBORG

Satt här i min soffa o va sjukt trött då jag haft naglar hela eftermiddagen, slog på tvn o kom underfun med att det inte skulle gå något som helst bra på tv. Började få lite smått panik när jag blev räddad av lilla Sofie som frågade om jag skulle komma bort till dem då de satt o drack lite. Körde ut o hade supertrevligt. Satt i deras uterum o det kändes verkligen som sommar. Sofie skulle med ut men det blev ej så, arg på henne=P hehe, så jag o Sara drog ut en sväng på cardan o sen sov hon hos mig. Hade naglar tidigt så blev inte myk sömn men jag har ju själv bokat in dem så får skylla mig själv om jag går ut kvällen innan. Tycker inte ett dugg synd om mig själv, ok kanske lite just då;) Tihi.

Men hade ändå en trevlig valborg o träffa massa roliga folk ute. Hade ju premiär för utgång sen jag opererade mig o ingen kände igen mig, haha nä bara skojjade. Fick bara positiv respons från alla eller ja förutom en men jag vet man ej ska ta åt sig. Men måste säga att det gjorde ont det han sa o man är ju speciellt känslig på fyllan så då var jag ännu känsligare. Jaja opp igen som min älskade vän brukar säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0