Vykort finns det fortf?

Igår fick jag en rolig suprise när jag öppnade dörren o kollade ner i korgen där min post hamnar. Där låg ett ensamt litet vykort från min bejbi. Visste inte man skickade sånt längre me det va superskoj o få o man blev inte alls avundsjuk när man såg bilden på framsidan. Nu sitter det fint på mitt kylskåp tillsammans med annat som e viktigt=) Som min inbjudan till Nina o Havis bröllop i sommar. Åhh ska bli så skoj o jag kommer böla ihjäl mig när jag ser Nina. Hon kommer va så vacker. Sitter här o ryser när jag tänker på hennes klänning o hår. Åhhh finaste bruden=)


Där skulle man vilja vara

Klart jag saknar dig snäckan..massor!!!!!!!!!!LOVE YA 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0