äkta vänskap

Gick in på google, sökta på Annika Kristiansson och bildresultat. Fråga mig inte varför men i brist på annat. Ville bara se om det kom upp något om just mig eller om en miljon till som kanske delar mitt rätt så ovanliga (not) namn.

Det kom upp massa bilder på mig vilket var lite skoj MEN det va inte det jag skulle komma till utan det var ett inlägg som kom upp från Idas blogg. Hon skrev det i januari så det e ju gammalt inlägg men jag blev så rörd när jag läste det att jag nu sitter *host* förlåt ligger ner här i min säng med tårar (ta det inte fel, det e glädjetårar) som rinner längs min kind och mitt leende e lika stort som på den gladaste smileysen ni kan hitta.

Inlägget hittar ni här men ska även citera det här på min logg för jag vill verkligen alla ska läsa vilken underbar vän jag har som skriver så underbara grejer om mig.



"Vid sånna här tillfällen så tänker jag verkligen hur lyckligt lottad jag faktiskt är för att jag har Annika Kristiansson som min absolut bästa vän. För även om jag känner ibland för att verkligen slå henne så hårt att hon typ blir medvetslös (på riktigt! hehe) så Älskar jag henne överallt annat på denna jord FÖR att hon skulle aldrig och märk mina ord när jag säger ALDRIG snacka skit om mig för då säger hon det TILL mig MEN framför allt så skulle hon aldrig hugga mig i ryggen!



Och det för mig kära gott folk

Är äkta vänskap!!!"



Jag är så otroligt glad jag har min Ida. Hur oeniga vi än är och hur mycket vi än tjaffsar så vet vi att det går över lika fort igen. Älskar min Idahoo! Kan inte ha roligare än när jag e med henne. Utan Ida vid min sida känner jag mig inte hel.

eliten som vi så fint kallas oss sen vi åkte till Gran Canaria
BEST FRIENDS 4-EVER

Vår första bild vi tog ihop!
o tänk så många vi tagit efter det
o hur många fler det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: anja

Fin blogg :- ) !

2009-11-05 @ 04:47:49
URL: http://www.anjazekic.blogg.no
Postat av: malin

Jätte fin blogg ^^

2009-11-05 @ 10:55:15
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Ina

Jag följer din blogg dagligen.....jag undrar hur de har gått för tjejn på boomerang??

2009-11-05 @ 15:47:36
Postat av: ida

men aww snuttan! :)

<3 Pusss

2009-11-06 @ 12:36:31
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0