alladin

Jag är inget fan av chokladen i alladin asken (mer paradis isåfall) men nån goding finns där så då får jag ju se till att den inte försvinner till nästa år.

Vilken har ni som favorit i alladin asken?

Om ni gillar de här äckliga med sprit i så bör ni gå in på räddajulen.nu och rösta så inter er favorit försvinner. De ska nämligen plocka bort en sort och lägga till en ny så som ni säkert sett på reklamen på tv så kan man gå in och rösta så just ens egna favorit inte försvinner.

Jag röstade på nöttryffel. Den är god och jag är ju mer en ljuschokladtjej än mörk choklad så fick bli den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aladin, ett l

2009-11-21 @ 19:00:11
Postat av: Anonym

aladdin, 2 d

2009-11-21 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0