ärlighet varar längst

Nu måste ni vara helt ärliga.

För er som läser min blogg vet ju att jag tog lite bilder för ett tag sen. Endast fått en bild retucherad, pretty slö fotograf men men thats not the point.

Fick iallafall en till igår som jag inte gillade ljuset på så nu har han gjort om den igen men ska jag vara helt ärlig gillar jag nog orginalet bättre.

Ögonen är ju såklart klarare på den retucherade bilden och hyn mycket jämnare men tycker ändå orginalet är ett strå vassare.

Säg nu vad ni tycker, e det bara jag som har fel på ögonen eller är orginalet bättre?

Orginalet

Retucherad

Första retuchen jag fick med det andra ljuset


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Gillar den i mitten mest.. ljuset är bättre och det är inte lika hårda skuggor på den. Så jag håller på den i mitten ^^

2009-11-19 @ 23:39:35
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Pehpsii

Jag tycker håret är för ut-burnat (håret tonas in i bakgrunden för mkt) i de retusherade. Lite synd för det går ju att softa huden och få skärpa i ögonen utan att lägga så mkt ljus i.

2009-11-20 @ 13:00:40
URL: http://peppernoms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0