besiktning

Min lilla pärla gick igenom galant på besiktningen idag. Hade dock blivit väääldigt sur om den inte gått igenom då jag precis lagt en HEL del pengar på att laga fanskapet.

Killen som besiktade (stavning?) kände jag igen då det var han som besiktade den förra året också. Lite festligt faktiskt, de lär ju vara en del som jobbar där. Han va så trevlig så och vi pratade om repan på bilen och han tyckte synd om mig=) Hehe.

När vi va klara och jag skulle få pappert att den gått igenom kommenterade han min piercing i läppen. Han hade en i överläppen (bög? hmm kanske? han va lite smått feminin på ett charmigt sätt). Han frågade om min sten hållt kvar sig och sen fick han syn på piercingen jag har i handen och han tyckte det var det coolaste han sett. Hehe, så söt han var och min nervositet för att bilen ej skulle gå igenom släppte helt när jag såg det var han som skulle kolla på bilen. Han är skitbra och super social=) Så en ros till dig på bilprovningen=)

Nu håller vi bara tummarna att bilen klarar sig hel ett år till. Bara repan som behöver fixas så är den tipp topp, känner dock inte för att lägga ca 3000 för att lacka om hela sidan när den står så utsatt på gatan som den gör och bara timmar efter jag fixat det så kan nån liten snorunge eller mitt eller någons ex repa den igen. Då väntar jag hellre till jag ska sälja den.

lilla repan faktikst... NOT!!!!!! ARG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0