finally

Äntligen har lilla Anna-Viktoria hittat en ny lista som jag kan kopiera.

Allt för att få tiden att gå=P

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Ida kom med mat till mig=)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då ringde min väckarklocka, men snoozar alltid en halvtimme därför sätter jag den på 8=P
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satte igång en av lasermaskinerna här på jobb och åt frulle samtidigt
Det sista du sa högt: "han kommer nog efter din lasertid" hahaha, till en kund om när Niklas skulle komma och titta i hans hårbotten för att se hur mycket som växt=)
Det senaste någon sa till dig: ”hej” när en kund precis kom innanför dörren

Vad har du druckit idag:
Tropiskt te med mjölk
Vad var det senaste du åt: 1 macka med ost och gul paprika på. Anka duktig äter frukost=)
Vad var det senaste du köpte: Massa matvaror och grejer till jobb på konsum imorse
Vad är det för färg på din ytterdörr: ljusbrun i think
Vad är det för väder hos dig nu: regningt!!!! brrrrrrr hate it

Godaste glassmaken
: blåbär!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Big time
Sover du tungt: nä kan jag nog inte påstå
Drömmer du mardrömmar: har hänt!!!
Favoritklädsel: klänning när jag går ut annars leggings eller jeans
Favoritlåt just nu
: Jordin Sparks - Battlefield
Vad ser du om du tittar till höger: ett kök
Vad gör dig glad just nu: att jag förmodligen ska äta pizza ikväll=P
Vad ska du göra härnäst: jobba lite för en gång skull
Humör just nu: trött, men det e jag ju typ alltid
Kläder just nu: gråa tjocka strumpbyxor, svart klänning och bälte under brösten

Hur många kuddar sover du med:
3 i sängen men somnar på en o vaknar utanför. haha!
Morgon eller nattmänniska: nattuggla delux
Är du kittlig: njae på vissa ställen kanske
Snarkar du: inte vad jag vet
Äckligaste insekten: Spindlar
Längtar du mest efter just nu: kärlek o sol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0