gammal?

Sorry, har ej skrivit på hela dagen men har inte mått riktigt som en prinsessa. Dock någonting jag får skylla mig helt själv då jag fått en släng av baksmälla.

En onsdag tänker ni men det är inte så att jag varit ute och partajat utan drack några glas vin igår hemma med gott sällskap. Blev kanske lite väl mycket vin och även om sängen kallade redan vid 1 tiden satt vi uppe till lite över 4 på morgonen.

Längesen jag träffade Misan och Malin så hade väldigt trevligt och vi spelade även lite Wii kl 3 på natten, helt normalt. Haha!

Tyckte inte att jag drack så mycket och jag började ju jobba kl 13 idag vilket gjorde att jag ändå fick sova ganska många timmar. Tydligen börjar jag bli såpass gammal att man inte ens kan dricka några glas vin utan och må pecka dagen efter.

Torr i munnen, fryser och varit sugen på godis och coca cola hela dagen. Senaste timmen har jag även haft cravings för en mcfeast på  donken. Tänk så gott det hade varit, vattnas i munnen på mig.

Bara en halvtimme kvar på jobb sen har jag bara (ironi) 2 nagelfix ikväll sen får jag sätta mig i soffan och bara dö.

Nu blir det So you think you can dance och sen hemgång!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Daniel

åh vill me next time å supa!

2009-11-25 @ 22:53:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Erika

De e ju de jag säger! När man passerar 25 så blir bakfyllorna bara värre och värre, kan inte dricka två glas vin ens utan att känna de dagen efter... isch!

puss

2009-11-26 @ 06:28:08
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0