naglar på lager

Har lite nagelbilder att lägga upp... here u go.

På Jeppes syster Anna fixade vi halloweennaglar med svart tipp och 2 stenar på ringfingrarna.

Söte Pillans mamma var nere på besök från Karlstad så vi fixade henne fin med glittertippar i blålila glitter

 

Linn hade haft sina naglar i typ 6-7 veckor så de var verkligen dags att fixa till dem. Vi filade ner den en bra bit o fadade rosa glitter på naglarna.





Jessicas naglar är fortf inte friska efter hennes besök hos kineserna på söderpunkten så jag vill inte sätta på en tipp då jag vet det kommer göra sååååå ont på henne både att fila och vara inne i lampan där gelen ska härda. Så lägger på hennes nagel så det ska skydda dem då hon har så ont i dem utan förstärkning. Det gör ändå bajsont i lampan men vi skadar inte nageln mer än vad vi kanske gjort med tipp. Men tycker det blir coolt ändå med detta superniciga hallorosaröda glittret på hela nageln.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad har kineserna på söderpunkten gjort med hennes naglar?

Är snart utbildad nagelteknolog jag med och vet en tjej som gör sina naglar där... de är riktigt fula och jag försökte förklara det för henne på ett snällt sätt men det gick inte. Hade en annan tjej som kund som när hon kom till mig hade akrylnaglar gjorda av kineserna på familia och fyfan alltså... Hon hade fått fuktskador på ett par naglar av att det hade varit luftbubblor under tipparna. Röda märken på flera av naglarna för attt de hade slipat för mycket. Akryl lååångt ut i nagelbanden. Alltså de var bara så hemska. :S Förstår inte hur de som gör dom inte kan se det själva? Eller varför kunderna inte säger ifrån.



Mvh Therese

2010-01-20 @ 15:18:17
URL: http://hedstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0