paradise hotel

Va det fler än jag som såg premiären av paradise hotel?

Alltså ok att vara med i dokusåpa men de som är med i detta programmet vill ju bara ha sex på tv. ALLIHOPA! Det går ju ut på att de ska ligga med varandra. Hur kan man vilja att svenska folket ska se en och höra en ha sex? Snacka om stämpel.

Jag själv skulle kunan tänka mig att vara med i typ bigbrother eller robinson men skulle aldrig utsätta min familj för sånt som de gör i paradis hotell. Klart att folk gör bort sig i bigbrother osså men inte alla och det är inte riktigt det bb går ut på.

Skrattade som fan när de hade sex i slutet och han säger han är nära på att komma. Då säger smarthuvudet

- tänk på nått äckligt

haha.. som om det hjälper när en kille e på väg att få orgasm! Smart brud faktiskt..NOT!

Kommer ju förmodligen fortsätta titta på det då det är ganska bra underhållning och det ska bli skoj och se alla intriger och vilka som blir kära i vilka. Sjukt att man är så intresserad av andras patetiska små liv att man på allvar ägnar sin tid att sitta en halvtimme en gång i veckan för att se folk bråka, festa och ligga.


Kommentarer
Postat av: pernilla

haha jooo jag såg ned det.... helt seriöst med den tjejen... kommer säkert ligga med nån varje avsnitt

2009-11-16 @ 11:25:14
Postat av: jonas

redan idag är nästa avsnitt!

Så det är mer än en halvtimma i veckan som du "offrar"....

2009-11-16 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0