projekt avfärgning and cleaning

Förlåt att jag ej skrivit idag men inte haft nån aning vad jag ska skriva om förutom halloweenfesten och drar mig lite för att skriva det inlägget då det är 1 miljon bilder som ska upp och det tar evigheter.

Inatt började jag skrubba badrummet. Hela badkaret och väggen var rosa från hårfärgen jag hade i lördags. När jag va klar med det fortsatte jag och städa resten av lägenheten. Då klockan var över midnatt vågade jag inte sätta på dammsugaren så det gjorde jag när jag kom hem från jobb idag. Så nu är här skinande rent och tom rentvätten är ihopvikt och på sin rätta plats i garderoben. Jag är mästare på att låta min tvätt ligga kvar i den fula ikeapåsen slängd inne i hörnet av mitt sovrum. Orkar inte vika grejerna så de blir liggande där. Jag vet jag e lat men har aldrig påstått jag varit perfekt iheller=P

Då va det de här med den rosa färgen i håret. Va sjukt nervös när jag tittade i spegeln efter första schamponeringen. Det mesta va borta men fortf rosa. GAHHHHH! Schamponerade det igen och då gick allt bort, gjorde tom en tredje gång för att va 100 på att inga rosa rester skulle va kvar. Kul om man kommit med rosa hår till jobb idag. Haha, nog populärt!=P

from pink...

...to blonde..



...in an instance...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0