räkningar

Brukar inte januari vara den fattigaste månaden?

Inte för miss Kristiansson minsann. La precis in alla räkningar på min internetbank och helvete med räkningar jag har denna månaden. Mer än 2/3 av lönen går till räkningar denna månaden. BLÄ är det för man ska ju handla julklappar och sånt denna månaden. Har dock inte så många att handla till då jag varken har barn eller pojkvän. Blir något fint till mamma och pappa och något till brossan. Vi andra i släkten slutade byta julklappar när vi barn blev 20. Bättre att de små får mer då julen är till för barnen.

Jag gillar inte julen ändå. Klart jättemysigt att träffa hela släkten och äta god mat men min bästa vän gick bort 2 dagar innan julafton så har lite svårt att koppla av och inte tänka på det hemska samtalet jag fick lillejulafton. Usch får ej börja tänka på det för jag är nära att brista ut i gråt närsom helst. Är lite ostabil just nu så att det börjar närma sig 2års dagen gör inte saken bättre.

såhär som jag ser ut på denna bilden känner jag mig just nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0